Μοίρες https://www.booked.net
+17°C

Νοσηλεύτρια στην Κέρκυρα παρέλυσε στα κάτω άκρα μετά τη δεύτερη δόση του εμβολίου

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο:
Νοσηλεύτρια στην Κέρκυρα παρέλυσε στα κάτω άκρα μετά τη δεύτερη δόση του εμβολίου

Μια νοσηλεύτρια που έκανε τη δεύτερη δόση του εμβολίου, στο νοσοκομείο της Κέρκυρας, παρέλυσε από το αυτοάνοσο νευρολογικό σύνδρομο Guillain-Barre.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλη Γιαννάκο, η νοσηλεύτρια του ΕΣΥ μετά τη δεύτερη δόση του εμβολίου παρουσίασε υψηλό πυρετό, κόπωση και παράλυση στα κάτω άκρα.

Η 40χρονη νοσηλεύτρια μητέρα δύο παιδιών  υπεβλήθη σε αξονική, η οποία ήταν καθαρή κι εξετάζεται περεταίρω από τους γιατρούς προκειμένου να δουν τι έχει συμβεί.

Παράλληλα λαμβάνει ειδική θεραπεία.

Σημειώνεται πως ακόμη δεν έχει εξακριβωθεί αν η παράλυση της στα κάτω άκρα συνδέεται με το εμβόλιο, αν και η ίδια η νοσηλεύτρια δηλώνει πως δεν ταλαιπωρούνταν από κάποιο πρόβλημα υγείας στο παρελθόν.


Πηγή: in.gr

Ακολουθήστε το AntilalosPress στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΓΕΩΡΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΕU CHANGES CRETE ΣΗΦΑΚΗΣ ΟΠΤΙΚΑ

Περισσότερα

Σχετικά Άρθρα

Γιατί χρησιμοποιούμε cookies

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε, να σας προσφέρουμε μία μοναδική εμπειρία πλοήγησης.Με την πρόσβαση σας σε αυτόν, συναινείτε στη χρήση cookies. Για περισσότερες πληροφορίες, ανατρέξτε στους Όρους Χρήσης, και στην Πολιτική Cookies του AntilalosPress.gr.