Μοίρες https://www.booked.net
+17°C

Κατάστημα έδωσε «γερό» μάθημα σε άξεστο πελάτη

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο:
Κατάστημα έδωσε «γερό» μάθημα σε άξεστο πελάτη

Ένα απαράδεκτο και θλιβερό περιστατικό συνέβη το περασμένο Σάββατο σε γνωστό «μπεργκεράδικο» της Αθήνας, όταν πελάτης αποκάλεσε «καθυστερημένο» υπάλληλο του μαγαζιού, επειδή εκείνος δεν έβγαλε τις πίκλες από το μπέργκερ του, όπως αναφέρει το dikaiologitika.gr.

Η απάντηση των ανθρώπων του καταστήματος ήταν άμεση αφού μέσα από της σελίδας του στο instagram ανάφεραν:

«Αγαπητέ πελάτη που χθες αποκαλέσατε τηλεφωνικά τον εργαζόμενο μας «καθυστερημένο», επειδή ξέχασε να βγάλει τις πίκλες από το μπέργκερ σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως αυτός ο άνθρωπος έχει 2 γλυκύτατα παιδιά τα οποία έχουν αυτισμό. Καλό σας βράδυ και να μην επιλέξετε ποτέ ξανά το εστιατόριο μας».

Σημειώνεται ότι με πολλές αναδημοσιεύεις οι χρήστες των social media συνεχάρησαν το κατάστημα για την στάση και την υποστήριξη προς τον εργαζόμενο αλλά και για τα άτομα που ανήκουν στο φάσμα του αυτισμού.

Ακολουθήστε το AntilalosPress στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΣΗΦΑΚΗΣ ΟΠΤΙΚΑ ΒΙΔΑΚΗΣ λαμπρακη οε πομποδακησ

Γιατί χρησιμοποιούμε cookies

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε, να σας προσφέρουμε μία μοναδική εμπειρία πλοήγησης.Με την πρόσβαση σας σε αυτόν, συναινείτε στη χρήση cookies. Για περισσότερες πληροφορίες, ανατρέξτε στους Όρους Χρήσης, και στην Πολιτική Cookies του AntilalosPress.gr.