Μοίρες https://www.booked.net
+17°C

ΗΠΑ: Ερευνώνται τα αίτια θανάτου 13χρονου αγοριού μετά τον εμβολιασμό

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο:
ΗΠΑ: Ερευνώνται τα αίτια θανάτου 13χρονου αγοριού μετά τον εμβολιασμό

Tην διεξαγωγή έρευνας που θα ρίξει φως στα αίτια θανάτου ενός 13χρονου αγοριού από το Μίσιγκαν, λίγες ημέρες μετά τη δεύτερη δόση του εμβολίου των Pfizer/BionTech, ανακοίνωσε το Κέντρο Eλέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων στις ΗΠΑ (CDC).

Όπως αναφέρει δημοσίευμα της εφημερίδας «Independent», το άτυχο αγόρι άφησε την τελευταία του πνοή στον ύπνο του, στις 15 Ιουνίου, λίγες ημέρες αφότου έκανε τη δεύτερη δόση των εμβολίων Pfizer/BionTech.

Ο έφηβος Τζέικομπ Κλίνικ έκανε τη δεύτερη δόση του εμβολίου των Pfizer-BioNTech στις 13 Ιουνίου και απεβίωσε στις 15 Ιουνίου, σύμφωνα με την εφημερίδα «Free Press» του Ντιτρόιτ.

Το CDC ανακοίνωσε ότι εξετάζει τα αίτια θανάτου του 13χρονου αγοριού σπεύδοντας να τονίσει ότι δεν θα μπορούσε να καταλήξει ακόμη σε συμπεράσματα.

Η Μάρθα Σάρα, εκπρόσωπος του Κέντρου Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (CDC), προέβη στην ακόλουθη δήλωση, όπως γράφει το βρετανικό δημοσίευμα:

«Αυτή η υπόθεση βρίσκεται υπό διερεύνηση και έως ότου ολοκληρωθεί η έρευνα, είναι πρόωρο να προσδιοριστεί μια συγκεκριμένη αιτία σε ότι αφορά το θάνατο του αγοριού», δήλωσε η Μάρκα και πρόσθεσε:

«Όταν ένα σοβαρό ανεπιθύμητο συμβάν, όπως ο θάνατος, αναφέρεται στο Σύστημα Αναφοράς Ανεπιθύμητων Συμβάντων (VAERS) μετά τον εμβολιασμό Covid-19, το CDC ζητά και εξετάζει όλα τα ιατρικά αρχεία που σχετίζονται με την υπόθεση, συμπεριλαμβανομένων πιστοποιητικών θανάτου και νεκροψίας.

«Ο προσδιορισμός των αιτιών θανάτου γίνεται από τον υπάλληλο που συμπληρώνει το πιστοποιητικό θανάτου ή τον παθολόγο που διενεργεί την νεκροψία. Το Σύστημα Αναφοράς Ανεπιθύμητων Συμβάντων (VAERS) δεν έχει σχεδιαστεί για να προσδιορίσει εάν το εμβόλιο προκάλεσε την αναφερόμενη ανεπιθύμητη ενέργεια», αναφέρεται επίσης στην επίμαχη δήλωση.

Η θεία του άτυχου αγοριού, Τάμι Μπάρατζις, δήλωσε στην εφημερίδα του Ντιτρόιτ «Free Press» ότι ο Τζέικομπ είχε αναφέρει ότι είχε εμφανίσει μετά το εμβόλιο πυρετό και εξάντληση.

Στις 15 Ιουνίου προτού πάει για ύπνο, παραπονέθηκε για πόνο στο στομάχι, όπως αναφέρει δημοσίευμα της Daily Mail.

Ο 13χρονος ήταν μαθητής στο δημοτικό σχολείο «Zilwaukee» και δεν είχε υποκείμενα νοσήματα.

Η έρευνα του αμερικανικού Κέντρου Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων μπορεί να διαρκέσει τρεις έως πέντε μήνες, γράφει η εφημερίδα «Daily Mail». 


Πηγή: protothema.gr

ΣΗΦΑΚΗΣ ΟΠΤΙΚΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΚΡΗΤΗΣ

Περισσότερα

Σχετικά Άρθρα

Γιατί χρησιμοποιούμε cookies

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε, να σας προσφέρουμε μία μοναδική εμπειρία πλοήγησης.Με την πρόσβαση σας σε αυτόν, συναινείτε στη χρήση cookies. Για περισσότερες πληροφορίες, ανατρέξτε στους Όρους Χρήσης, και στην Πολιτική Cookies του AntilalosPress.gr.